środa, 10 lipca 2013

Ulubieny z MAC

Pech to pech, kupiłam wczoraj tą piękną neonową spódniczkę a dziś zdążyłam już się wywalić na bmx kolegi i umazać ją smołą .. Na szczęście pierze się teraz w pralce po wielu próbach i mam nadzieję że nie będzie po plamie śladu. Najpierw wyczyściłam ją ludwikiem, nic nie dało, po chwili benzyną co sprało małe plamy mimo to dalej był wielki czarny pasek. Po chwili położyłam na plamę trochę masła i proszku do prania, wysmarowałam szczoteczką i wrzuciłam do prania. Po plamie nie było śladu i mam nadzieję że gdy wyjmę ją z pralki nie będzie widać już nic.

Mimo to nie o tym dziś post, chciałam pokazać wam moje ulubione kosmetyki z firmy MAC. Nie wiem czemu ale po prostu uwielbiam kupować tam kosmetyki mimo że nie robię tego często ponieważ nie są zbyt tanie a ja nie lubię wydawać dużo pieniędzy na kosmetyki.



Żel który usztywnia nasze brwi.
Brown set gel


Błyszczyk, uwielbiam go ale nie używam. Jest fioletowy za to przydaje mi się
gdy robię komuś sesje zdjęciowe. Błyszczyk pachnie ślicznie a do tego
trzyma się na ustach bardzo długo. 
pro longwear lipglass 


I moje dwie ukochane szminki takiego samego koloru. 
Czerwone ponieważ uwielbiam ten kolor na ustach i szukałam długo
odpowiedniej szminki by długo trzymała się na ustach i miała idealny kolor. 
satin lipstick  m-a-c red 


I ostatnią rzeczą jest cień do powiek który podoba mi się ponieważ 
wygląda delikatnie na oczach i pasuje do smokey eyes. 
eye shadow 
yogurt mate


5 komentarzy:

  1. Super. KOCHAM MACA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh,jak mi się marzą kosmetyki z MAC :) Fajny post i oczywiście cały blog,załóż bloglovin bo niestety usunęli obserwatorów a ja na prawdę chcę obserwować twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowała bym i twój ale jakoś mi na to nie pozwalają :(

      Usuń
  3. za ile kupiłas pomadka ?
    kusi kolorkiem, przydałaby mi sie taka :)
    chciałam zaobserwowac ale niestety nie moge .. nie wiem dlaczego
    w kazdym razie bede probowac i na pewno zaobserwuje :*
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki nie kupiłam ponieważ dostałam ją w prezencie :) Również ja nie mogę obserwować mimo że bardzo chciałam, ale spróbuję później :*

      Usuń

Dziękuje za komentarz :* Odwiedzam każdego bloga który zostawi tu coś po sobie :) - RevEvelyn